İş

Seç Market iş ortaklarının sayısı yüzde 40 arttı

Perakendede esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, 2022’de iş ortağı sayısını yüzde 40 artırarak 2 bin 409’a çıkardı.

Rekabetin yoğun olduğu perakende şubesinde küçük esnafı destekleyen bayilik modeli ile faaliyet gösteren Seç Market, hızlı büyümesini sürdürdü.Seç Market tabelalı mağaza sayısı 2022 sonunda bir önceki yıla göre yüzde 40 artışla 2 bin 409’a ulaştı. Kurumsal altyapısı, tedarik sürekliliği, fiyat avantajları, sağlıklı gıda ve zengin ürün çeşitliliği ile Seç Market, yeni iş ortakları ile büyüyerek paydaşlarının rekabet gücünü artırmaktadır.Ağırlıklı olarak aile işletmeleri olan Seç Market, bugün sahip olduğu prestij ile iş ortakları ve çalışanları ile birlikte yaklaşık 7 bin kişilik bir ekosisteme sahiptir.

Dijital altyapısını da güçlendiren Seç Market; Ayrıca iş ortaklarına sipariş akışını yönetme, stok kontrolü, promosyonlar, genel bağlantı gibi konularda alt yapı sağlayan Select portalını yenileyerek bazı bayilerin kullanımına açmıştır. Hem taşınabilir hem de web arayüzüne sahip yeni portal uygulaması, bayilerin güncel teknolojileri kullanarak işlerini daha verimli yönetmelerine yardımcı oluyor. Portal uygulaması sayesinde iş ortakları stok, fiyat ve sipariş yönetimini tek bir yerden hızlı ve hızlı bir şekilde yönetebilmektedir.

Altan Sekmen: ‘Yeni yatırımlarımızla Seç iş modelimiz büyümeye ve güçlenmeye devam edecek’

Geleneksel esnaf kültürünü çağdaş pazarlama ile buluşturmakSeç iş modelinin esnaftan müşteriye tüm paydaşlarına sağladığı avantajlarla geçtiğimiz yıl önemli bir büyüme kaydettiklerini vurgulayan, Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen “2022 yılında tedarik, lojistik ve dijital altyapı gibi alanlarda yaptığımız yatırımlarla hızlı büyümemizi sürdürdük. Select portalımızı yenileyerek bazı bayilerimizin kullanımına açtık. Bu yıl yeni altyapısıyla tüm Seç mağazalarını Seç portalına entegre ederek iş süreçlerimizin verimliliğini artıracağız. Geçtiğimiz yıl müşterilerimiz, bayi adaylarımız ve basın mensupları ile keyifli toplantılar yaptığımız dinamik ve verimli bir yıl oldu. 2022 yılında yayına giren “Mahallenin Pazarı” temalı TV reklamımız kamuoyundan büyük ilgi gördü. Bu yıl da aramıza yeni katılan iş ortaklarımızla birlikte büyümeye, güçlenmeye, müşterilerimizin yüzünü güldürmeye devam edeceğiz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu